Therese Reuterswärd

din konsult inom ehandel och digital marknadsföring

Okategoriserade

Vem har tid att twittra?

Jag förespråkar ju engagemang, närvaro och att involvera sig i sociala medier. Det är liksom själva tanken och grundbulten i hela dess väsen. Trots detta kan man förstå företag som inte har tid och resurser att twittra, följa, svara och retweeta i särskilt hög grad. Jag fick ett meddelande på Twitter idag från användaren @BamMarketingPr som gjorde reklam för tjänsten… [tyvärr har resten av detta inlägg försvunnit]

9 kommentarer på ”Vem har tid att twittra?

  1. Therese,

    For instance, I work all day. I have no time to physically update my status .. This tool is valuable for letting users know I will be updating my site later, or Keeping users aware of your presence on the site.

    Many companies (especially in the US) are hiring social media consultants, but with this tool, you can save roughly 40-50k USD a year for the company by having it automatically done for you. This tool is designed to automate those tasks saving time and money.

  2. Jamie, thanks for your input and response in this matter. I can understand the need for automatized monitoring of mentions etc, but please let me know how for example Scheduled Tweets can boost a company’s sense of presence and improve customer relationships?

  3. In my websites defense, The site is not meant to completely take over someones twitter account. But to provide a supplementary marketing tools for those who want to increase their time or productivity.

    For example: I work 50 hours a week at my day job. I don’t have a lot of time to market on twitter. This tool helps the marketing of my site without having to spend 10 hours on it manually.

    In my opinion, time is what is most valuable. I have set # amounts for the uses of the tools to prevent spam.

  4. Social media handlar för mig om närvaro och att vara lyhörd. Att då automatisera delar av/ eller hela twitterflöden gör att man helt missar poängen, och troligen målet.Lite samma sak som att göra massutskick av brev eller e-post…

  5. Det beror på vad man tror att man gör. Som jag ser det är sociala medier just sociala – något man gör människa till människa. Att koppla in automatik och canned responses i detta är inte bara ohyfsat utan också dumt. Man missar då hela poängen med att kunna få en riktig, mänsklig kontakt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.

Tillbaka till toppen